Er møterommene i bedriften utstyrt for å støtte de ansattes samarbeid?

Det første trinnet for å modernisere møterommene dine er planlegging og forberedelse. Lær deg fire strategier for å identifisere moderne konferanseromutstyr slik at du kan iverksette en langsiktig løsning som tilfredsstiller ansattes behov, frigjør IT-ressurser og oppnår forretningsmessige mål.

Slik gjør du det:

  • Bestem hva behovet er i møterommet for bruk av videokonferanseutstyr

  • Få merverdi fra eksisterende investeringer i rominfrastruktur

  • Utstyr rommet med skybasert video-, web- og lydkonferanseutstyr tilgjengelig gjennom fleksible kjøps- eller leasingavtaler.

  • Administrer sentralt, overvåk og vedlikehold konferanserommene

cisco-webex-milj%C3%B801-750x384.jpg
Forrige
Forrige

Arbeidsstyrken endrer seg – gjør du?

Neste
Neste

Slik velger du riktig videoplattform til bedriften